Rimmel London wonder'full mascara review

 

Argan olie, het is echt een must! Ik gebruik het vooral voor mijn haar, het krijgt er zo'n mooie glans van. En ik gebruik het voor mijn gezicht.
Maar wacht, wat dacht je van een mascara met argan olie?! Die bestaat nu!
Ik was gelijk enthousiast en ging hem kopen. En ow, wat ziet die er mooi uit. Nu wil je vast weten wat ik er van vond, dus dat ga ik jullie nu vertellen.
 

 Als je de mascara koopt is het zo ^ verpakt. Eigenlijk zoals alle Rimmel producten. Ik vind het altijd wel fijn als het zo is verpakt, want dan weet je zeker dan het helemaal ongebruikt is.
 
Waar gaat deze mascara voor zorgen? (ik hoop dat het gebeurt)
  • Prachtige volle wimpers
  • Verzorgde wimpers
  • Geen klontjes
  • Zachte wimpers
  • Glanzende wimpers
  • Volumineuze wimpers
 
 
Ten eerste ziet de mascara zelf er heel mooi uit. Koper van kleur met in de vorm een twist. Met boven op het kroontje van Rimmel. Persoonlijk vind ik het heel chique. En het houd fijn vast.


Dit zijn de ingrediënten die er in zitten. En ja, natuurlijk ook argan olie!


Dan nu het borsteltje. Het eerste wat me opviel was dat er heel veel haartjes zijn. En dat als je aan de haartjes voelt ze heel flexibel zijn. Daarnaast zitten er geen klontjes in (top!). 
 
Mijn wimpers zijn van zicht zelf al een beetje gekruld maar niet heel erg, ik hoop dat de mascara daar voor gaat zorgen.


 En nu met mascara! Woohw het maakt mijn wimpers echt heel lang. En het is echt waar, er zitten geen klontjes in!
Verder was de mascara erg vloeibaar en dus niet klonterig. Dat werkte erg fijn.
Jammer genoeg voelden mijn wimpers niet zacht aan. Ik had het wel gaaf gevonden, maar nee. 
Maar verder ben ik erg tevreden, het maakt mijn wimpers erg lang en dat blijft de hele dag zo. En het meest enthousiast ben ik dat er echt geen klontjes in zitten (woohw ik zeg dat vaak zeg).


En dit is de totale look!
Ik ben erg tevreden en zal de mascara vaak gebruiken.
Look:
Miss Sporty So Matte Perfect stay foundation
Miss Sporty Perfect Colour Lipstick High Red
Rimmel London wonder'full mascara

De mascara koste  €13,49.

Reacties

Populaire posts van deze blog

10 favoriete youtubers (Engelstalig)

Monchoutaart recept

Motivatie Qoute