revieuw Rituals Happy Buddha en Touch of Happines

 
Ik weet dat ik er laat mee ben, maar beter laat dan nooit. Hier is een review over 2 van de Rituals Laughing Buddha collectie. Dit zijn de foaming shower gel en de body cream. Heerlijke producten dus laat ik er snel meer over vertellen.


 
 
Happy Buddha - foaming shower gel sensation
Dit is dus een douche gel voor je hele lichaam. Met de geuren Organic Mandarin & Yuzu. Hij schuimt onwijs goed zoals alle andere Rituals foaming showers.
 
De ingrediënten:
AQUA / WATER, SODIUM LAURETH SULFATE, COCAMIDOPROPYL BETAINE, ISOPENTANE, SORBITOL, ISOPROPYL PALMITATE, ISOBUTANE, PARFUM / FRAGRANCE, PEG-120 METHYL GLUCOSE DIOLEATE, SODIUM CHLORIDE, LIMONENE, SODIUM BENZOATE, PEG-40 HYDROGENATED CASTOR OIL, CITRIC ACID, GUAR HYDROXYPROPYLTRIMONIUM CHLORIDE, LINALOOL, HEXYL CINNAMAL, BUTYLENE GLYCOL, GLYCERIN, CITRUS NOBILIS (MANDARIN ORANGE) FRUIT EXTRACT, CITRUS JUNOS FRUIT EXTRACT, POTASSIUM SORBATE.
 
Ik vind de fles wel mooi. Een combinatie tussen matt en glanzend oranje.
Ook de druk knop vind ik erg handig als je met natte handen aan het douchen bent krijg je er toch nog wat uit. :)
 
 
Nadat ik het op mijn hand heb gedaan begint het gelijk te schuimen. Dat vind ik altijd erg fijn aan de Rituals producten. Doordat het gelijkt zo schuimt is het ook heel zuinig in gebruik en met een pompje kan je je hele lijf doen.
De geur is heel frisse en soms zelf een beetje te sterk. Maar na het douchen blijft die geur niet echt hangen. Dat is wel jammer.
 
 
Touch of Happines -   rich, nourishing body cream
Dit is een frisse voedende body cream. Met een geur van Sweet Orange & Cedar Wood.
 
Ingrediënten:
Aqua / water, cyclopentasiloxane, cetearyl alcohol, glycerin, caprylic/ capric triglyceride, parfum / fragrance, ceteareth-20, phenoxyethanol, helianthus annuus (sunflower) seed oil, dimethicone, propylene glycol, glyceryl stearate, isohexadecane, tocopheryl acetate, ceteareth- 12, allantoin, carbomer, caprylyl glycol, tocopherol, potassium sorbate, linalool, cetyl palmitate, alcohol, olus (vegetable) oil, limonene, sodium hydroxide, hexyl cinnamal, citrus aurantium dulcis (orange) fruit extract, butylene glycol, citronellol, centella asiatica (gotu cola) herb extract, juniperus virginiana (ceder) wood extract, bambusa vulgaris leaf extract, riboflavin, sorbic acid.
 
 
Ik heb hier een kleine variant die is niet los verkrijgbaar. Wel heb je de normale pot van 200ml.
De fles (ook de pot) zijn alle bij mooi oranje die me ook gelijk doet denken aan de geur, Orange!
 
 
De crème is niet te dik en niet te dun, een hele fijne substantie. Als het de crème over je huid in smeert trekt het snel in wat heel er fijn is. Jammer genoeg is die niet heel zuinig want je hebt best veel crème nodig voor een been. Ook ruikt de crème heel sterk, eigenlijk te sterk. De geur wordt niet minder, wat jammer is want ander zou de geur draagbaarder zijn.
Ik ben niet heel tevreden over dit product door dat het zo sterk ruikt.
 
 
Te koop bij de Rituals.
Happy Buddha - 200ml €8,00
Touch of Happines - 200ml €15,00


Reacties

  1. Ik heb ze ook allebei <3 De geur is zo onwijs lekker en verfrissend, ben er echt helemaal verliefd op!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De producten van Rituals zijn zo lekker! Hun conditioners zijn mijn favoriet.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

10 favoriete youtubers (Engelstalig)

Monchoutaart recept

Motivatie Qoute