Foto's van de Landgoedfair

Gister ben ik samen met mijn oma naar de landgoedfair bij Mariënwaerdt. Het was onwijs leuk en gezellig. Ik raad je zeker aan om er ook eens naar toe te gaan. De fair is er tot en met zondag.
Naast het kijken naar de kraampjes met spullen en eten heb ik ook een heleboel foto's gemaakt. Vooral in de tuin van het landhuis (zie foto hier boven). Daar waren zo veel mooie bloemen en planten dat ik ze niet kon laten staan zonder een foto!

FlowerPower:
Dit wil ik op mijn kamer!

Zijn deze bloemen niet perfect?!





De zon scheen, maar de zonnebloemen keeken niet omhoog
 dus maakte ik de foto maar van onder!
Fruit planten!
Een peer! Heb je de spin al gespot?
Dit was serieus de enige rode framboos aan de hele struik
Dingen die je kon kopen:
Een Fairy!

Planten!
Zijn jullie ooit op de Landgoedfair geweest of lijkt het je leuk om eens te gaan?
 



Reacties

Populaire posts van deze blog

10 favoriete youtubers (Engelstalig)

Monchoutaart recept

Motivatie Qoute