Mua Undress Me Too eyeshadow palette

 
Bij mij in de buurt is een Kruidvat dat Makeup Academy (MUA) verkoopt, maar ik koop er niet zo vaak wat. Tot dat ik dit palette zag, het Undress Me Too eyeshadow palette van MUA. Het deed me gelijk aan de herfst denken met als de mooie warme kleuren. De kleuren zijn heel verschillend maar passen ook mooi bij elkaar. Gouden, gele, oranje, grijze en zilveren shimmers.


 
Het hoesje is wit en doorzichtig wat er voor zorgt dat je de kleuren gelijk heel goed ziet. Bij het pallet zit ook een oogschaduw sponsje wat ik zelf niet echt fijn vind werken dus die gebruik ik niet.
Een nadeel waar ik achter kwam was dat het echt heel moeilijk was om het palette open te maken. Dus nu hou ik hem altijd open :).

 
Het zijn 12 kleuren wat natuurlijk altijd fijn is, want dan kan je veel verschillende looks maken. Ook is het palette niet heel groot hierdoor kan je hem makkelijk meenemen.
 
Naked – Devotion – Shy – Fiery – Lavish – Dreamy
Tranquil – Exposed – Reveal – Wink – Obsessed – Corrupt
De kleuren zijn heel mooi gepigmenteerd. Ik was heel blij dat er een zwart mij zat maar dat is dan weer net de kleur die niet heel mooi was. Ik had daar mee van verwacht.
Verder vind ik de kleuren Devotion, Fiery en Dreamy van de bovenste rij heel erg mooi. En van de tweede rij de kleuren Tranquil, Reveal en Wink heel mooi. De kleuren Naked en Shy vallen een beetje weg, maar je kunt die kleuren mooi als highlighter gebruiken.
 
 
Bewegend ooglid: Devotion
Arcadeboog: Dreamy
Bovenste wimperrand: Fiery
Onderste wimperrand: Corrupt
 
 
De kleuren zijn mooi gepigmenteerd en passen goed bij elkaar. Ik had alleen meer van de zwarte kleur verwacht. Ook zou het handig zijn geweest als het palette iets makkelijker open gingen. Maar verder ben ik erg tevreden en gebruik ik het palette de laatste tijd iedere dag.
 
MUA Undress Me To oeyeshadow palette €5,99 te koop bij geselecteerde Kruidvat filialen.

Reacties

Populaire posts van deze blog

10 favoriete youtubers (Engelstalig)

Monchoutaart recept

Motivatie Qoute