Chocolade marshmellows


Ik had pas een verjaardag van een vriendin en iedereen nam iets lekkers mee, zo bracht ik chocolade spekkies mee. En ik zal je vast vertellen, ze smaken geweldig! Ze zijn super makkelijk te maken en dan kan je er ook snel veel maken.

Voor deze makkelijke snack is niet veel nodig, en als je er meer wilt maken kan je de aantallen gewoon verdubbelen.
  • 300 gram chocola
  • 30 marshmellows (of spekkies, die had ik want ik kon geen marshmellows vinden)
  • voor iedere marshmellow één satéprikker
  • eventueel versiering
Het eerste wat je doet is in een kommetje de chocola smelten door het kommetje boven kokend water te houden (au bain marie)


yum...
Zorg dat in alle marshmellows een satéprikker is gestoken. Draai nu de marshmellow door de chocola en zorg dat je het chocola goed laat uitdruppen anders zit er echt veel te veel chocola op.
Leg daarna je de spekje op bakpapier en op dat moment kan je er ook versiering op doen.
Hierna moet je de marshmellows voor ongeveer 30 minuten in de koelkast leggen. Hierna zijn ze hard geworden en kan je ze ook makkelijk van het bakpapier af hallen.
En tada dan zijn ze al af!


Tip! hou ze in de koelkast want ze smelten sneller dat gewoon chocolade.


En kijk hoe leuk ze er uit zien als je een hap hebt genomen! Daar wordt je toch gelijk blij van :)

Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

10 favoriete youtubers (Engelstalig)

Monchoutaart recept

Motivatie Qoute