mijn favo healty ontbijt

Ik probeer de laatste tijd steeds een beetje gezonder te eten. Minder chocolade, chips en patat. Ik ben al vegetariër, dat zorgt er voor dat er minder ongezonde snacks zijn (frikandel, gehaktbal, kroket).
En daarnaast gaat het de goede kant op door bijvoorbeeld een ontbijt als deze.


Ik heb hier Optimel yoghurt met amandelen, muesli, rozijnen, lijnzaad en goji bessen. Het liefst doe ik er ook nog bosbessen in. Ik vind het een heel lekker ontbijtje, het zorgt er voor dat je lang vol zit en dus minder snackt gedurende de dag. In dit bakje zitten ongeveer 370 cal.

Ik neem hier natuurlijk ook nog wat te drinken bij, een verse bananen smoothie. Met daarin 1 banaan, een scheut melk en een beetje honing. En het is echt goddelijk zo lekker! In deze smoothie zitten ongeveer 200 cal.

Dit is dus mijn favoriete gezonde ontbijt. Ik eet dit graag, ook omdat ik weet dat ik dan goed bezig ben.
Ik hoop dat jullie wat aan dit artikel hadden en zelf ook op ideeën zijn gekomen. Heb jij nou ook een goed idee voor een gezond ontbijt vertel het dan bij de reacties, ik ben erg benieuwt.

Reacties

Populaire posts van deze blog

10 favoriete youtubers (Engelstalig)

Monchoutaart recept

Motivatie Qoute