10 favoriete youtubers (nederlands)

Youtube, het is nu mega populair en ik doe er zeker aan mee. Zelf maak ik natuurlijk youtube video's, maar ik kijk ook ontzettend veel youtube video's. Misschien zelfs wel een beetje te veel. Zelfs tijdens het schrijven van dit artikel kijk ik een video. Door mijn ervaring met ontzettend veel video's ga ik jullie vandaag vertellen wat mijn favoriete kanalen zijn en dus naar wie je zeker moet kijken. Dit zijn niet alle kanalen waar ik naar kijk maar dit zijn mijn 10 favoriete.


Girlsworldproblems
Het zijn 2 meiden en ze zijn tweeling en lijken mega veel op elkaar. ze maken video's over 'girls problems'. Het zijn en soort sketches en daarbij praten ze over dingen die ze mee maken. Ik herken altijd heel veel dingen in hun video's en moet altijd erg lachen om hoe ze samen zijn.

Trendgloss
Dit kanaal bestaat nog niet zo heel lang, maar het hoort bij Beautygloss en heeft dus ook al heel veel abonnees. Claire maakt de video's en is echt een geweldig leuke meid. Ze is altijd super happy en actief. Ook zijn de video's die ze maakt heel nuttig door dat ze vertelt wat de trends op dit moment zijn.

Disfordazzle
Ze woont in Amsterdam, studeert en doet daarbij youtube. Diana van disfordazzle. Ik vind haar kleding style ontzettend leuk. En daarnaast heeft ze een super schattig katje.

Sanny Verhoeven
Sanny is al bekent via tv en films. Op haar youtube kanaal vertelt ze over het vinden van geluk en leven in het nu. Haar video's zijn erg inspirerend en ik krijg er altijd een goed vibe van. En ik denk daarnaast dat haar video's er ook voor zorgen dat ik gelukkiger in het leven sta.

Ik vrouw van jou
Joyce en Scarlet, een lesbisch stel dat heel open is over hun liefde voor elkaar. Het is mooi om te zien hoe veel zij van elkaar houden en hoe gelukkig ze zijn met elkaar. Ze maken sketces en vlogs en alle bij zijn ze erg leuk om naar te kijken.

Simone
Simone is een meisje van 16 jaar met een geweldige persoonlijkheid. Ik kan echt lachen om haar manier van zijn en daarnaast herken ik veel in de dingen die zij vertelt. Iemand als Simone zou ik best in de klas willen.

Manon Tilstra
Ze woont samen met haar vriend in een leuk huisje en heeft sinds kort een schattig katje. Ze maakt vlogs en beauty video's. Ik vind het altijd heel leuk om te zien hoe ze leeft en wat ze allemaal doet in haar dagelijks leven. Ook haar beauty video's inspireren me voor nieuwe looks.

Schatteke
Sanneke woont in Rotterdam en alleen daarom vind ik haar al heel leuk. Ze is altijd lekker melig en haar rode haar is gewoon fantastisch. vooral haar video's waarin ze eten proeft zijn leuk doordat ze altijd heel makkelijk uit wat ze er van vind.

Foodgloss
Ik hou van food en foodvideo's. Maar ik hou niet van hele ingewikkelde recepten. Daarom is foodgloss perfect, de recepten zijn niet al te moeilijk uit te voeren en ze zijn meestal heel lekker.

Sophie
Ik hou van deze meid. Het maakt me niet uit dat ze heel onregelmatig post want als ze een video maakt, dan zijn ze top. Meestal zijn het video's waarin ze haar mening deelt over dingen die ze mee maakt. En ik zal toegeven dat ik het vaak met haar eens ben.

Dan waren dit mijn 10 favoriete youtubers. Kijk jij ook veel youtube video? En naar wie kijk je vooral?

Reacties

Populaire posts van deze blog

10 favoriete youtubers (Engelstalig)

Monchoutaart recept

Motivatie Qoute