Outfit in Italië

Zoals je in mijn laatste vlog al hebt kunnen zien ben ik pas naar Italië geweest. Oh wat is Toscane mooi, zeg! Prachtige stadjes, leuke straatjes, lekkere restaurants, (soms) mooi weer en heel veel ijs! Het wat een heerlijke vakantie, maar het weer zat niet altijd mee. Dat was niet heel erg, want er waren ook dagen met heel mooi weer. Toen ik naar Lucca en Pisa ging heb ik ook een aantal outfit foto's gemaakt, en die wil ik graag met jullie delen!

 
Het was geen weer voor een korte broek en teen slippers, maar dit kon prima. Een heerlijke losse dunne broek en een hemdje. Ook kan mijn tas nooit ontbreken tijdens een dagje weg. Het is een klein rugzakje van nep leer. En comfy schoenen zijn ook zeker handig!
 
Tijdens het maken van de foto's kwamen er een aantal duiven vriendjes aan gevlogen. Ze dachten dat ik eten bij me had, maar sorry duifjes dat had ik niet. Wel leuk dat in echt iedere stad duiven zijn. Is dus ook overal zo en niet alleen in Nederland!
 
Topje: Forever21
Broek: Forever21
Schoenen: Vans
Tas: Duifhuizen
 

Reacties

Populaire posts van deze blog

10 favoriete youtubers (Engelstalig)

Monchoutaart recept

Motivatie Qoute