Nieuw jaar, nieuw begin

2016!!!
Happy new year allemaal! Ja het is eindelijk zo ver, een nieuw jaar is aangebroken. Tijd voor goede voornemens en verbeteringen en misschien wel een nieuwe start. Het is altijd spannend een nieuw jaar. Maar je hebt nooit een nieuw jaar zonder een oud jaar. Ik wil het vandaag even hebben over mijn 2015 en mijn nieuwe 2016.
2015 was mij een gek jaar. Ik had geen zin in het jaar en wilde dat het snel voor bij ging. Ik weet niet waarom ik dit wilde maar het is gelukt. In 2015 is weinig gebeurd. Oke, ik ben veel op vakantie gegaan, ben over gegaan naar 4 vwo, heb de 100 abonnees gehaald, maar dat is het dan ook. Geen speciale windingen of mooie gebeurtenissen. Ik ben alleen maar aangekomen, de puisten zijn gegroeit, mijn kleding style is het zelfde gebleven en mijn geld wordt alleen maar minder.
Oke ik snap dat er geen wonder hoeft te gebeuren voor een mooi jaar, maar ik keek niet uit naar het jaar en mijn verwachtingen zijn uitgekomen. Ik heb dit jaar niet echt bewust mee gemaakt. Ik leefde mijn leven en hoopte dat 2016 snel kwam. En ja, voor mij vloog het jaar voor bij.
 
Ergens heb ik er spijt van. Ik heb een jaar van mijn leven "verpest". Het is zo voorbij gegaan zonder erg gelukkig en dankbaar te zijn. Ik heb dit jaar niet genoten van mijn leven of mijn bestaan.
En daar moet verandering in komen!
 
 
2016 moet eenbeter jaar worden dan 2015. Genieten van het leven en beseffen dat je bestaat, iedere dag. Een jaar waarin ik liever ben en minder bitchy. Gezonder eet, meer sport, je weet wel die basic voornemens. Ik wil dat dit jaar een jaar wordt om nooit te vergeten. Bloggen en youtube moeten belangrijker worden en boven aan mijn lijstje staan.
Daarnaast moet ik meer naar mijn eigenleven kijken in plaats van naar die van anderen. Zoals via youtube. Ik kijk zoveel filmpjes dat mijn hele avonden er vol van zitten. En wat heb ik er aan, heel weinig. Natuurlijk wil ik niet stoppen met youtube, maar iets minder kijken en er over stressen mag wel.
 
2016 wordt een jaar waarin ik meer lach, dans, zing, blog, film, fotografeer en gelukig ben. En ik wil mijn leven delen met jullie. Ik hou jullie op de hoogte over hoe het met me gaat. Want schrijven moet zeker meer in mijn leven komen!
 
Happy new year and keep smiling!

Reacties

Populaire posts van deze blog

10 favoriete youtubers (Engelstalig)

Monchoutaart recept

Motivatie Qoute