Favoriete workout youtube kanalen | Workout Wednesday

Tegen woordig is het uiterlijk erg belangrijk. Niet alleen je gezicht, maar ook je lichaam moet goed in shape zijn. Mijn lichaam is niet perfect, slank of gespiert, maar ik werk er wel naar toe. Zo probeer ik gezonder te eten en meer te sporten. Ik ben ingeschreven bij een atletiek club en loop regelmatig buiten hard, maar soms heb je gewoon geen zin om naar buiten te gaan. Wat ik dan doe zijn workout video's. Op youtube zijn een heleboel kanalen met workout video's en om te zorgen dat je makkelijker kan kiezen, vertel ik vandaag mijn 3 favoriete kanalen.

Zelf zit ik dus op atletiek en doe vooral de lange afstanden. Maar dit is natuurlijk altijd buiten en je moet wel de motivatie hebben om naar buiten te gaan. Dat heb ik eerlijk gezecht niet altijd.
In die tijd dat ik eigenlijk zou moeten hardlopen kijk ik vaak youtube filmpjes. En daar krijg je nou niet echt een beter lichaam van. Dus als we sporten en filmpjes nou eens combineren?! Dan krijgen we workout video's!!!

Er zijn altijd een aantal kanalen waar ik even ga kijken om een video uit te zoeken. Video's die ik leuk vind zijn abs, arms en total body workout video's en het liefst korte video's. Ik zeg deze namen in het engels omdat de video's die ik kijk altijd in het Engels zijn. Engels is niet mijn sterkste punt maar in deze video's snap ik het meestal wel en je leert er nog wat van!

Blogilates
Blogilates, als je een beetje bekend bent met de workout video's ken je dit kanaal. Casey Ho doet samen met jou de workout en motiveerd je daarbij heel erg. Ze zegt dat je moet door gaan en dat je het kunt. Dit helpt vaak om het vol te houden.
Die motivatie is zeker nodig bij deze video's want ze zijn erg zwaar vind ik zelf. Soms hou ik de video's ook gewoon niet vol omdat ze zo zwaar en lastig zijn.
Daarnaast zien de video's er ook heel vrolijk uit wat er voor zorgt dat je kijkt naar het leuke intrieur en je niet denkt aan je buik die in vlammen staat! Plus punt dus.

Naast workout video's maakt Casey ook food video's en video's waar in ze tips geeft om af te vallen of gezonder te leven.

Fitness blender
Fitness blender is een kanaal van een man en een vrouw die appart van elkaar workout video's maken. Er zijn meer dan 450 video's die je kunt doen wat er voor zorgt dat er altijd wel iets bij zit waar jij zin in hebt. En daarnaast zijn deze video's makkelijker vol te houden van de video's van blogilates. Maar als je klaar bent ben je nog steeds helemaal bezweet en voelt het echt als sporten.

De filmpjes die ik vaak afspeel zijn meestal kort, tussen de 5 en 10 minuten. Maar bij fitness blender zijn er ook een heleboel langen video's van bijvoorbeeld een half uur of zelfs een uur. Hierdoor kan ik hier niet altijd video's vinden die kort zijn en het doel hebben dat ik wil berijken.

Tracy Campoli
Ben jij nou niet zo fan van al dat liggen op een matje en ben je meer fan van staande oefeningen? Kijk dan eens op het canaal van Tracy. Bij geen van haar video's hoef je op de grond te liggen of heb je een matje nodig. Maar de video's blijven effectief!
Naast de workout video's staan er op haar kanaal ook een heleboel video's met goede tips. En bij veel andere video's lijken alle tips erg op elkaar, maar bij Tracy leer ik telkens nieuwe dingen en trucjes.

Kijk jij ook wel eens workout video's en naar welke kanalen kijk je dan graag?

-X- Isa

Reacties

Populaire posts van deze blog

10 favoriete youtubers (Engelstalig)

Monchoutaart recept

Motivatie Qoute