kerst/gala look!

Kerst is de tijd van gezelligheid en van kerst diners en kerst gala's. Ik ging pas naar zo'n gala en ik kon het niet laten om me daarvoor uitgebreid op te maken, mijn haar te krullen en een mooie jurk aan te doen. En als beauty blogger kan er over die look natuurlijk geen artikel ontbreken dus hier, mijn kerst/gala make-up look!

1. De basis
Het is natuurlijk heel belangrijk om een goede basis te hebben voor een mooie look. Vandaag gebruik ik:
-Etos primer anti rednes, dit zorgt er voor de mijn huid bijna niet rood is wat ik zelf erg fijn vinden. Een rood gezicht ziet er namelijk nooit mooi uit!
-Miss Sporty so matte perfect stay 002 light (foundation)
-Miss Sporty so matte perfect stay smooth pressed powder 001 light, je wilt natuurlijk geen glim hoofd of veel zweet!
-Anastasia brow duo dark brown, zonder wenkbrauwen geen emotie!
-Miss Sporty ohh blushed again 006 flirtarious, ik gebruik een lichte blush en geen highlighter  want ik wil dat alle aan dacht op de lippen en ogen licht

2. The eyes
Met kerst moeten de ogen natuurlijk heel glitterig en glanzend zijn, en natuurlijk helemaal uit de look springen. Daarom gebruik ik deze producten:
-Essence colour arts eye base, anders zweet je alle oogschaduw er weer af
-MUA eyeshadow palette-undress me too, in dit pallet zitten heel veel mooie shimmers die perfect zijn voor de kerst
-Miss Sporty kohl kajal eye pencil 001
-Rimmel london wonder'full mascara, mascara mag natuurlijk niet ontbreken. En je kunt natuurlijk ook nep wimpers gebruiken voor zo'n gelegenheid als deze!

Als donkere basis heb ik de kleur Obsessed gebruikt over het hele ooglid. Als shimmer breng ik daarover de kleur Fiery aan. In de arcadeboog doe ik de kleur Dreamy. En als highlighter aan de binnenkant van mijn ooghoek zit de kleur Devotion. Als extra effect heb ik bij de bovenste wimperrand een lijntje gemaakt met een oogpotlood.

3. The lips
En natuurlijk kunnen de lippen tijdens kerst niet overgeslagen worden. Een mooie rode kleur is dus erg belangrijk, hiervoor gebruik ik:
-HEMA lipliner 04 (ik weet niet of die nog te koop is), dit zorgt ervoor dat je de hele dag door een mooie rode kleur ziet zitten.
-Miss Sporty perfect colour lipstick 059
-Miss Sporty ladies night lipgloss 810 in the spot light, dit zorgt voor een mooie glossy finish!

Eerst breng ik de lipliner aan met daar over heen de lipstick. Maar omdat ik wou dat alles mooi glimt breng ik hier een glanzende roze lipgloss aan. En het effect is echt geweldig!

Toen zat alle make-up er weer op en ik was tevreden! Ik had ook nog zin om mijn haar te krullen want dat geeft altijd nog wat extra's. Daarna was ik klaar om naar het feest te gaan.
 
Ik hoop dat jullie dit een leuk artikel vonden om te lezen. Ook hoop ik dat jullie hier door op ideeën zijn gekomen. Willen jullie nou een filmpje zien over hoe ik mijn haar krul laat dat dan even achter in de reacties. Ook hoor ik graag wat jullie van mijn artikelen vinden zodat ik me beter kan verbeteren.


Reacties

Populaire posts van deze blog

10 favoriete youtubers (Engelstalig)

Monchoutaart recept

Motivatie Qoute