hema moisturising lipstick

Deze herfst en winter zijn de donkere lipsticks helemaal hip. Zelf vind ik het er ook echt super leuk uitzien en wilde graag ook een mooie donkere lipstick. Na even te hebben gezocht ging ik voor deze moisturising lipstick van de HEMA. En ik zal je vast vertellen, hij is erg mooi!
 
De huls is netjes zwart, het zorgt er niet voor dat het goedkoop oogt. Ik vind het altijd bijzonder hoe HEMA er makkelijk voor zorgt dat het heel eigen is. En dat hebben ze nu ook weer gedaan. Great Job!
 
Dit is de kleur 14 (jammer dat de kleur geen naam heeft).
 
Ik had hem eigenlijk iets bruiner en donkerder verwacht, maar dit is zeker niet verkeert. Een hele mooie volle kersen kleur.
 
Op de lippen ziet hij er heel mooi uit. Heel donker met een mooie glans. Alleen hij voelde niet heel moisturising aan. De dekking is prima, wel loopt hij een beetje in de lijntjes
 
De lipstick zorgt er wel voor dat mijn huid wat witter is, wat vinden jullie, is het te wit? En als bij jou je lipstick je huid heel licht maakt, durven je hem dan nog te dragen? Ik hoop graag jullie mening en discuseer graag mee.
 

 

Reacties

Populaire posts van deze blog

10 favoriete youtubers (Engelstalig)

Monchoutaart recept

Motivatie Qoute