Sally Hansen Miracle Gel review


Ik vind gelnagellak helemaal geweldig. Het blijft lang zitten en het ziet er mooi uit, wat wil je nog meer? Maar je moet of naar een nagelsalon of Sensation Nails kopen. Beide niet heel goed koop om vaak te doen.
Maar nu is Sally Hansen met een geweldig soort gelnagellak gekomen. Miracle Gel, een gellak zonder lamp die 4 dagen langer dan je normalen nagellak blijft zitten. Geweldig toch!

In de collectie zitten 47 kleuren wat echt heel veel is en heel leuk. Er zijn pastel tinten en kleuren met een glans ook zijn er natuurlijk hele knal kleuren. 
En in 2 stappen ben je klaar!
Stap 1 is de nagellak zelf. Er is dus geen basecoat nodig wat ik apart vind om dat ik dat altijd gebruik.
Stap 2 is een top coat



Voor het gelnagel effect heb je wel een speciale top coat nodig, want anders werkt het niet. Ik zou het nog fijner vinden als een nagellak genoeg was geweest voor het effect.
De topcoat zit in een mooie bol zwart flesje. Maar de topcoat zelf is gewoon transparant.


Het kwastje is heel fijn dik, waardoor het aanbrengen heel makkelijk gaat. Wel merk ik dat snel veel topcoat op waardoor het niet snel droogt.   
Het kwastje van de kleur is het zelfde. Ook heel fijn.
 
 
Van alle super leuke kleuren ben ik gegaan voor deze ontzettend mooie bordeaux rode kleur met de naam Wine Stock. Wat ik een hele bijpassende naam vind, omdat de kleur veel lijkt op de kleur van rode wijn. De kleur past heel mooi bij de herfst en de kleur kleding die ik dan vaak draag. Maar ook in de zomer kan je de kleur natuurlijk dragen. Dan komt het wat chiquer over.

Ik draag hier 2 laagjes
 Wouw, echt een hele mooie kleur! Echt zoals het potje. Wel heb je echt 2 laagjes nodig anders is het meer een bloed rode kleur.
Verder dekt de lak heel mooi. Hij droogde niet heel snel, maar ook niet speciaal langzaam. En natuurlijk het aller belangrijkste, de lak blijft lang zitten!


De kleur past onwijs mooi bij een panter printje of bij een andere bordo kleur. En dat zal ik dan ook zeker dragen.

Ik ben heel tevreden over de Miracle Gellaks. Ze dekken goed, blijven lang zitten en zijn zeker niet duur.

Per stuk €11.99 te koop bij de drogisterij.

Reacties

Populaire posts van deze blog

10 favoriete youtubers (Engelstalig)

Monchoutaart recept

Motivatie Qoute