Terug van weg geweest

Hello beautiful people,

Lang niet gesproken!
Ondertussen ben ik 18 jaar oud, zit ik op kamers en studeer ik. Officieel ben ik volwassen, maar als er iets is wat ik me niet voel en niet wil voelen is dat het wel.
Ik woon niet meer bij mijn ouders thuis en dat is al een hele grote verandering. Begin dit school jaar ben ik begonnen aan een nieuwe studie en heb ik zo veel nieuwe mensen leren kennen. Ik ben gestopt met mijn oude bijbaan en ben afgelopen week ergens anders begonnen. Als ik nu terug kijk naar een jaar geleden is eigenlijk alles veranderd.
Ik ga met veel andere mensen om. Natuurlijk heb ik nog wel vriendinnen van de middelbare, maar hen zie ik opeens veel minder. Ik werk niet meer bij McDonalds waar ik alles kon, maar werk nu in een echt restaurant waar ik nog niks kan. Ik studeer de Academische Pabo en loop 2 keer per week stage, dat is wel wat anders dan de middelbare school.
Maar de grootste verandering is het feit dat ik nu op kamers woon. Niet meer relaxt bij mijn ouders waar alles voor me wordt gedaan, maar midden in het centrum van de mooiste stad van Nederland, Rotterdam. HIer kan ik alles zelf bepalen, maar ik moet ook alles zelf doen. Hier in Rotterdam voel ik me helemaal op mijn plek. Met mijn huisgenote kan ik het goed vinden en alles loopt als gewenst.
Al deze veranderingen horen bij het leven. Iedereen wordt ouder, je kan niet altijd het zelfde blijven. Al maken veel veranderingen het leven niet altijd even makkelijk.

Ook al loopt mijn leven eigenlijk op rolletje en is er weinig op aan te merken voel ik me totaal niet mezelf. Hoe stom het ook klinkt om te zeggen, ik ben niet gelukkig. Waar dit door komt weet ik niet en daar wil ik achter komen. En er dan ook wat aan doen.
Dit wil ik doen door weer te gaan schrijven op deze blog, maar ook door weer te beginnen met YouTube video's maken. Ik weet dat ik daar vroeger veel energie uit haalde en het echt leuk vond om te doen.
Deze blog wordt niet één groot zeik verhaal van hoe ongelukkig ik me voel, ik wil dat het er over gaat hoe ik mijn doel en geluk in het leven vind. In het begin zal het misschien even duren voor ik er weer echt in zit, maar ik ben echt gemotiveerd om het bloggen en YouTuben weer op te pakken.

Ik zou graag willen horen waar jullie in geïnteresseerd zijn, wat lijkt je leuk om te lezen of zien van mij. Naast mijn zoektocht naar geluk wil ik het ook graag hebben over het studenten leven waar ik nu in zit. Heb je iets wat je op dat gebied graag wilt zien, laat het hieronder dan zeker achter.

-X- Isa

Reacties

Populaire posts van deze blog

10 favoriete youtubers (Engelstalig)

Monchoutaart recept

Motivatie Qoute