Foto's van Engeland


Zoals sommige van jullie misschien weten ben ik deze vakantie in Engeland geweest. Van zaterdag tot dinsdag. Ik heb verbleven in een klein huisje in Broadstairs en ben 1 dag naar Londen geweest. Zo als jullie weten ben ik dol op foto's maken en ook deze keer kon ik mijn kamera niet thuis laten. Dus hier een aantal foto's uit engeland!
Ik ben als meerdere keren eerder in Engeland/Londen/ Broadstairs geweest, dus ik wist al dat het leuk ging worden. En het was ook echt zo. I Love England! Misschien wel meer dan Nederland. De sfeer, de mensen, de huizen en zelfs het links rijden vind ik awsome! Misschien is het weer niet altijd geweldig, maar dat is het in Nederland ook niet.

Is dit niet perfect?! Zo'n prachtig plekje waar je kunt gaan zitten of schuilen voor de regen. Terwijl je uitzicht hebt over de zee.

De zee, de witte kliffen, het strand en de mini pier. Het hoort bij elkaar en vormt samen een geheel beeld van de kust.
Ja ook in Engeland kan de zon schijnen. En zelfs daar kan het je ogen verblinden.

Ik weet eigenlijk niet zo goed hoe je dit noemt, een inham naar een Bay? Maybe...

Hier aan de Engelse kust lichen onwijs veel stenen. Ik heb niet zo veel verstand van stenen, maar volgens mij zijn dit een soort kalk stenen waarmee je ook kunt "schijven" op muren.

Je zou maar in zo'n appartement wonen met een prachtig uitzicht over de zee!

Spreekt voor zich, toch?

Bij eb liggen ook hier de vissers bootjes droog op het strand.

Van deze stenen weet ik toevallig wel de naam. Dit zijn Flinstones! In Broadstrairs ligt het strand er vol mee.

Ik ben toch niet de enige die dit super schattige vind?! Al die kleine strand hutjes in verschillende kleuren.


Een paar bootjes voor als het weer beter is.

Je vraagt je misschien af, wat is dit? Hier wordt fudge gemaakt. Deze foto heb ik genomen in Canterbury en daar heb je een winkeltje met de lekkerste fudge ever! Ze maken het vers waar je bij staat. Echt het kijken waard als je hier bent.

Londen, de National Gallery. Zo mooi

Rembrandt

De zonnebloemen van Van Gogh

Een bekent schilderij! (ik weet even de naam niet)

Dit is in Londen in en park bij Primrose Hill

Ook hier heb je ganzen

Engelse parken zijn zo mooi en groot, prachtig

Ik hoop dat jullie van al deze foto's een beetje het Engelse govoel kregen. Het was een super leuke trip en ik kan niet wachten tot ik weer ga.

-X- Isa

Reacties

Populaire posts van deze blog

10 favoriete youtubers (Engelstalig)

Monchoutaart recept

Motivatie Qoute